Ska man kanske bli frisk?

Hesheten börjar ge med sig äntligen:)
Hostan kanske något bättre..
Näsan..nästan lika täppt fortfarande...Dock så har det börjat tjocka till sig där inne..så det som förrut rann som en flod är nu istället svårt att snyta ut...
Jag vet..Jätte viktig och trevlig info:)
Men känns skönt att det troligtvis är på bättringsväg iaf:)

Sitter å försöker komma på nån mat att ha idag...Inte lätt det där alla gånger..Eller rättare sagt ingen gång...
Ska dock börja med matlista igen, så slipper man sitta varje dag å fundera..
Igår blev det pannkaksrulle...Va minst ett år sen vi åt det..Gottit:)
Men tyvärr tar det ju inte bort problemet för idag...
Tror dock vi har några karrékotletter i frysen som jag skulle kunna ta upp..potatis har vi oxå hemma...Om jag inte är sugen på ris? Hum..

Idag slutar Johan redan 14:15 och borde vara hemma vid 14:30 ca..Härligt:)

Hoppas på att få brev från försäkringskassan idag...Vill ju veta att min sjukskrivning blivit godkänd ju..Om pengarna dröjer något kan jag leva med, men vill ju åtminstånde ha beslutet...Läkaren trodde ju inte det skulle vara några problem så länge jag inte fick sjukskrivning på heltid..Men med försäkringskassan kan man ju aldrig vara riktigt 100...

Ska väl ta och kolla igenom frysen nu och se vad jag kan hitta där..

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja han får nog göra de :P



Nej men precis, jag menar jag tar det som det kommer. Jag vill ju egentligen inte ha nå ryggbedövning, men samtidigt vet jag att jag kommer ta de för att de kommer göra förjävla jävla jävla ont.. nej de kommer som de kommer

2010-06-23 @ 12:47:53
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0