Tisdag

Ska snart göra mig iårdning och åka iväg till en vän, men tänkte att jag skriver ett litet inlägg först.
Igår kom mitt foglossningsbälte, helt underbart:)

Idag har jag inte gjort så mkt än så länge...men hunnit med telefon med en gammal vän iaf, har nog inte pratat med henne på, jaa....en X antal år..Mycket trevligt:)

Annars idag så blir det en stund hos Maria, å sen blir det väl hem å fixa nån mat, tar mig bara lite lätt lunch nu innan jag ska iväg. Sen har jag lovat att åka å hämta Johan ikväll när han slutar.
Får vi se hur ryggen klarar detta..
Tanken var egentligen att träffa Maria på stan, men känner att jag pallar inte det..Man känner sig så jäkla handikappad så här.

Igår hände något tråkigt.
En släkting, fast på ganska långt håll, farmors kusis, hon gick bort igår, eller natten till igår.
Från att inte vara sjuk eller något, till att ha ont i magen på kvällen men som började de med sig, till att inte vakna upp sen på morgonen.
63 år. Vet inte dödsorsaken än, men de skulle göra en obduktion. Det är så skrämmande vad fort det kan gå egentligen.
En STOR anledning till att ALDRIG skiljas eller somna som ovänner.
R.I.P Gurli.

Imorrn ska jag till läkaren för att få sjukintyg, hoppas på att hon ger mig för ett bra tag framöver så man slipper springa där hela tiden..Nu när blir sommar å semestrar kan det ju vara mkt svårare att få en läkartid oxå.

Nehe, om jag skulle stoppa i mig lite å få på mig nått annat än myskläderna.
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0