Fredag

God morgon!
Om man nu kan kalla det god morgon.. Vaknade av att jag inte kunde andas..Jäkla täppthet...Gav upp och gav mig upp istället...Bara det att jag ju nu är så trött istället. Men jag är ensam hemma till 17 typ, så jag kan väl sova under dagen om det skulle behövas..tror dock inte det blir så, brukar inte göra det.

Igår var jag ju hos mamma å pappa.
Skönt att slippa sitta ensam hela dagen, ¨å då dessutom få mat och våfflor. Perfekt=)
Sen när vi skulle åka hem så skulle vi förbi apoteket, det blev en del krångel om man säger så... Men till slut så...
Hoppas det blir bättre snart Anders.

Idag är det ganska skönt att det är fredag, Johan är ledig helgen sen, skönt att få lite tid tillsammans=)
Tyvärr undrar jag vad som hänt med vädret? Det ska ju bli så varmt å soligt idag har de sagt.
Inatt har det varit minusgrader och det är inte varmt nu heller, dessutom är det otroligt dimmigt ute. Får hoppas att solen vill titta fram lite senare. Man blir ju så mkt piggare när solen visar sig.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å d blev ju soligt t slut =)Ja va också orolig ett tag...

Tack så hemskt mycket för all hjälp igår, betyder så mycket..Kan ju berätta mer om Anders imorn ifall vi ses på gymmet då..Mne det hjälpte iaf väldigt mycket med allt..Så TACK!Kramar

2010-03-26 @ 19:14:56
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja inte lär det bli någon sol i helgen mulet och regn är nog vad vi får räkna med.Vi ses snart. Kram mamma

2010-03-27 @ 07:51:29
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0