Ledig:)

Då va sista natten gjord innan långledighet nu=)
Går inte på förrän långfredagen. Ska bli såå skönt med lite ledighet:)

Borde egentligen sova lite nu, men vi ska på lägenhetsvisning klockan 11, så frågan är ju om det är nån bra idé att somna innan dess..Vet inte om jag tar mig upp så tidigt om jag somnar nu. Johan kommer dessutom hem om ca 40 minuter, så då blir det ju lättare att hålla sig vaken. Jag kan ju faktiskt somna ett par timmar när vi kommer hem sen.
Tror det får bli så som inte tröttheten kommer över mig totalt.

Vad ska jag nu göra under min ledighet då?
Jag börjar imorrn med att gå upp tidigt och ska vara på jobbet! 7:30..är p-möte, men brukar bara hålla på nån timme. Efter det så åker jag hem till mamma å pappa, Johan jobbar hela dagen och mamma ska göra våfflor till dagbarnen till fikat..Så då kan jag ju passa på att få våfflor jag med..Å dessutom lite mat i magen på dagen:)

Helgen vet jag inte riktigt vad som sker, Johan är oxå ledig då, skönt att äntligen ha en hel helg tillsammans:)
På måndag ska jag iväg på hemligheter, återkommer om det lite senare.
Annars tror jag inte jag har så mycket mer planerat än att VILA, SLÖA och TA DET LUGNT:)

Känns som våren är här nu iaf...Solen lyser med din frånvaro, men det är till å med plusgrader på nätterna nu. Snön är snart borta. Känns det som iaf...är en hel del kvar ändå, men om man tänker på hur mycket det har varit så känns det som jätte lite kvar:) Ett annat härligt vårtecken är ju alla fåglar man hör på morgonen nu.
Lite sol och och gärna några grader varmare så blir det perfekt:)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Terese

Har en aning om vad som skall ske den hemliga måndagen men inget jag vill skriva rakt ut så länge du själv inte säger något.

Hoppas allt är bra.

Kram

2010-03-24 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0