Äntligen måndag

Min jobbiga jobbhelg är över. Det är sååå skönt:)
Sov till 13 idag, skulle väl inte skadat med mer sömn, men känner att jag måste piggna till lite innan jag ska iväg å träffa chefen.
Ska idag berätta om graviditeten för henne. Är lite nervös inför det...vet inte varför..men men..det blir nog bra:)
Efter det ska jag möta upp Johan å vi ska åka hem en snabbis innan vi ska på plastparty hos mamma.
Blir ingen dag i vila, då vi sen när vi kommer hem ikväll måste plocka bort de sista möblerna från väggarna eftersom det kommer folk å ska jobba här i lägenheten imorrn. De ska sätta in nått teliajack till tv:n... Gillas inte då vi kommer att förlora en massa kanaler. Men de skulle köra pararellt med comhem ett halvår tror jag, så hoppas på att vi hinner flytta innan dess.

Jag hade verkligen hoppats på sol idag. När jag låg i sängen å kollade springorna i persienen såg det ut som om det var sol, men när jag drog upp den så var det inte så:(
Å så läser man på bloggar lite här och var att de minsan har sol. Så det är väl sol i hela landet förrutom i Linköping...

Ska väl försöka få i mig något att äta nu, ska med bussen om en timme och har lite att hinna med innan dess...Ska ju dessutom gå om ca 50 minuter...så kanske är det dax att sätta fart:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0