Hallå våren, var är du??

Senaste tiden har det ju verkligen varit ett riktigt höstväder..Regn å rusk å blåst.
Hoppas på att våren kommer åter snart.
I helgen spelar det väl iåförsig ingen större roll med vädret för min del eftersom jag ska jobba. Är nästan skönare att det regnar när man ska sova än att det är fullt solsken...

Sov enda till 10:30 idag...brukar ha svårt att göra det, framför allt när jag vet att jag behöver sömnen för att orka natten. Vaknade visserligen lite till å från med var så trött att jag somnade om.
Vid 9 tiden började de borra, låg och hoppades att de skulle sluta, men det gjorde de ju inte. Så fick bli öronproppar, gillar inte att sova med såna, obehag.. Men ville ju sova lite mer..
Dock så slutade de att borra då och de har inte borrat ngt mer.

Är fruktansvärt trött fortfarande och tänkte jag skulle ta och läsa lite nu för att bli ännu tröttare:) Sen blir det nog insidan av ögonlocken en stund till. Vore ju skönt att inte vara allt för trött i natt sen.
Det är tufft att gå på 3 nätter när man varit ledig så länge.
Men efter de här 3 nätterna, som ju faktiskt går ganska fort, så är det ju bara 4 kvar tills det är dax för nästa långledighet.
Å jobbar bara 14 nätter innan det är dax för semester. Så oerhört underbart:) Bara sommaren kommer till dess:)

Nu; läsa lite, sen försöka sova.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ser inte ut som det kommer sol och värme verkar bli höst igen. Ha en bra helg. Kram mamma

2010-05-14 @ 19:15:27
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0