Morsdag

Idag är det morsdag.

Träffar inte mamma idag, men sänder här en härlig bukett med blommor.



 Å så en JÄTTEKRAM på det!


Idag då...har inte gjort mkt alls..Johan åkte iväg för att jobba vid halv 12, så sen dess har jag roat mig med datorn och tv:n typ..
Måste väl fixa mig nån mat oxå...Så tråkigt att laga mat till sig själv dock ju...Men men, äta måste jag ju, å tyvärr hade vi inga matlådor kvar i frysen, den sista tog Johan med sig till jobbet.
Kvällen sen kommer att bli tv:n och så gissar jag på att jag kommer att somna ganska tidigt, är så extremt trött.

Imorrn är Johan ledig, se om vi hittar på ngt då, är vädret fint så ska jag njuta av solen. Vilket fall kommer det ju som vanligt att få bli en lugn dag, klarar inte så mkt.
Hoppas på att bältet kommer så fort som möjligt, skulle ta 3-5 arbetsdagar, jag beställde det i torsdags, så har jag tur kommer det på tisdag..Men det vet man ju aldrig..

Har inte så mkt mer att tillägga nu.
Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för det fina blommorna och sms jag fick. Nu är jag helt slut efter allt drickande så ska snart krypa ner i min säng. Vi hörs kramar mamma

2010-05-30 @ 20:23:22
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Hoppas bälte hjälper dig så du kan röra dig lite lättare. Idag mår inte jag så bra fryser frukansvärt mycket men har ännu ingen feber, kan vara efter gårdagen behandlig. Hör av dig när ni hör något från Johans mamma. Kramar mamma

2010-06-01 @ 07:39:08
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa men d e klart, sommar är ju grillning så nån gång kan ju va okej :)

Åhh men gud så roligt :)Hoppas d fortsätter så nu med lite mer tydliga sparkar så att ja oxå kan känna nån gång. D e ju ett så grymt tydligt tecken på att d verkligen finns nån där...Kramar

2010-06-01 @ 08:18:48
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0