Söndag

Att en helg kan gå så fort! Redan söndag lixom..
Igår var jag hos mamma å pappa hela dagen, skönt att slippa sitta ensam hemma en hel helg..Johan jobbar hela dagarna både igår och idag.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...
Det är iaf härligt vårväder med sol, ska man inte klaga på:)
Skulle behöva städa här hemma oxå..Men det är ju sååå trist att göra ensam..Mycket roligare när man är två,dessutom går det ju mkt snabbare.

Typ det första Johan sa idag när han vaknade var att; om en vecka åker vi hem från Kalmar... Ja, tack för informationen...Själv ser jag istället fram emot fredag när vi åker dit.. Men Johan är ju som han är:)

Ne, tänkte väl mest bara meddela att jag lever:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0