Torsdag

Hjälp vad dagarna försvinner..
Har iaf långledig nu..SÅ skönt:)
Imorrn bär det av mot Kalmar, ska bli så otroligt skönt att komma iväg några dagar och bara vara.
Tyvärr pratas det ju om att det ska bli regn i helgen..Vore trist..Har mkt hellre vädret som vi har idag...soligt å härligt...
Men vädret styr man ju inte över och vi får göra det bästa av helgen även om det nu skulle regna. Det tar ju inte bort det avkopplande känslan för det. Bara att få komma hemifrån ett tag är ju alltid skönt.
Ska snart ta å ringa min syster så ska vi hem till mamma å pappa en stund.
Johan slutar först vid 20 ikväll sen, trist att sitta hemma och dessutom behöves det tvättas lite inför helgen.
Måste bara säga att nässpray är grejen..Är förkyld, men vad nässpray gör skillnad..Igår natt när jag jobbade var det hemskt..Täppt till tusen..Nu märks det knappt av. Otroligt skönt:)

Har på förmiddagen nu varit på kvinnohälsan på glucosbelastning, mer om det skriver jag i min andra blogg.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0