BF dagen och storm...

Idag är vår lilla bebis beräknad att komma..Tror dock inte att det blir så...Känns inte som det om jag säger så..
Mer att läsa finns som vanligt på den andra bloggen..HÄR

Idag är det typ storm ute...Igårkväll började blåsa en massa och det har sen hållt i sig hela natten och fortsätter nu..
Tur man inte ska ge sig ut iaf..:)
Idag ska jag få ner lite till i lådor och det sista ska ner imorrn...Flytten får mig lilte panikslagen..men tror att det är för att det är så mkt annat som händer runtomkring...Det mesta är färdigt, men lite finns fortfarande att göra...
Krisar det får vi hålla på hela natten mellan fredag och lördag..haha...ne vars, det ska vi väl inte hoppas på.

Gissar på att det snart kommer bli ganska tyst på bloggen under helger..
Kommer inte prioritera datorn om man säger så.. Under flytten är det det viktigaste som ska upp, å däribland räknar jag inte datorn och koppla upp internet osv...

Har väl inte så mkt att uppdatera egentligen, så kan lika gärna avsluta här..Måste ändå sätta fart och frosta av frysen..

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänk på att vi kommer tidigt sådet är bra om ni sover lite innan. Håller med datorn ska inte gå i första hand. Kram gumman va rädd om dig.

2010-11-04 @ 15:06:13
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0