Tittar på Billy när det regnar

Just nu håller Johan på och monterar upp en ny Billy bokhylla.. Hehe, ganska kul då han har lite småproblem..såna där man brukar få när man ska sätta ihop ikea möbler..:)
Ute regnar det...Så vad gjorde all den där snön som kom för några dagar sen för nytta?
Blir bara en massa slask..allt blir blött och smutsigt.
En sån där riktig tråkdag är det idag..

Under eftermiddagen sen kommer Johans föräldrar förbi, om bebis inte är snäll och får för sig att komma ut då..
Imorrn sen är det dax för flyttstädning av den gamla lägenheten, om bebis inte kommit eller är påväg..
Var iaf uppe i lägenheten igår och påbörjade städningen lite...
Och är så glad att vi slipper fönsterputsningen oxå, då snälla Anders tar den.. Haha, skulle jag göra det så skulle dte vara ränder över hela fönstrena.. Jag kan verkligen inte putsa fönster.. Lyckades den enda gången mamma lät mig putsa fönster när jag bodde hemma att repa dom en del.. Fråga mig inte hur...Haha... Jag är bara inte skapt för det..:)
Nu börjar hyllan ta sig form iaf :)
Så bara att lasta i alla dvd:er vi har.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0