God morgon!

Idag nu vid 10 blir det ett kort besök upp till sjukhuset, ska till fysiologiska kliniken för EKG..sen blir det hem å tvätta å packa å blä..
Känns som om det kommer att bli en jobbig dag.. Men får försöka vila lite mellan oxå...

Idag är det iaf lite varmare...8 grader typ...Nu är det höst igen, slippa vinter..:) Så nu kan ju vintern hålla sig borta mååånga månader till...haha, iaf till jul eller så..

Har blivit lite dum mot mig själv sista dagarna... Vill ju ha igång förlossningen nu..är ju bara en vecka kvar tills bebis är beräknad, men skulle gärna ha ut h*n NU... Så iaf, gör lite mer än vad min kropp egentligen orkar, vad gäller flytten...Jag lyfter å böjer å krånglar å har mig... Har en odn rygg varje kväll som jag gärna ger bort..men har ju mig själv att skylla..
Samtidigt så känns det ju som att jag inte kan lämna allt till Johan.. Aja, snart är allt detta över..ska bli så skönt:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Håll ut gumman, snart har du någon hos sig som gör att smärtan blir ett minne blott. Håll, massor med kramar!!!

2010-10-28 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0