Ny vecka..

Redan måndag igen, tiden går verkligen fort..även fast de flesta av mina dagar segar sig fram..Lustigt det där:)

Igår var mamma, pappa, syster och Anders här och firade mig. En vecka sent, men de har inte varit hemma innan då de varit på resor.
Fick en orkidé, en rosen"buske"/blomma, vad man nu säger?
Pengar
Vin..:) Ska dock sparas tills jag får dricka igen, LÄNGTAR!!
Pepparkaksfigurer, lite annorlunda men ändå klassiska lixom
Bakformar
Yelly beens(stavas?)

Eftersom jag inget batteri har i kameran nu och ingen ork att fixa med att ladda (lat eller vad??) så har jag inga bilder just nu... Får se senare om jag fixar det eller inte..

Blev även an massa kortvisning igår.
Mamma och pappa har varit i Spanien, så en massa bilder å sånt därifrån.
Syster och Anders har varit i New York, så en massa bilder å sånt även där.
Älskar att se bilder från andras resor:) Kan man drömma sig bort lite själv ju:)

Idag händer osm vanligt inte mycket alls... Johan är iväg och jobbar och jag sitter hemma och glor typ... Skulle behöva packa, men har otroligt ont idag och ett enormt tryck ner mot mitt bäcken... Men det är väl så det ska vara..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0