Pissdag

Ingen bra dag alls idag, tror att det blev lite för mycket igår.
Sjukhusbesök, visserligen bara för att göra ett EKG, men ändå.. Det var en jädra massa packande, slänga skräp, till ikano för att fixa med flyttning av telefon på telia, bokade flyttbil mm..
Det blev för mycket tror jag..
Hade tänkt fortsätta med packningen idag lite grann... Men kroppen SKRIKER NEEEJ!!
Jag är tröttare än tröttast, har ont i hela kroppen, mår illa... Totalt ur balans...Så får ta hela denna dagen till återhämtning och hoppas på att jag orkar lite imorrn istället.



Det värsta är att jag är så trött att jag inte ens kan sova.. Känns som jag skulle kunna sova i 8 dygn, men lägger jag huvet på kudden är det en omöjlighet att somna..Lustigt det där..
Sa till Johan att det kanske är kroppens sätt att förbereda sig på, att jag går och är sjukligt trött så jag inte orkar anstränga mig, för att bebis sen ska titta ut och att jag då ska ha varit tvungen att ta det lugnt... Kanske kommer det en liten skrutt i helgen?? Hoppas kan man ju alltid iaf...fast jag tror det inte..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0