Torsdag kväll

Sitter här och är hungrig just nu...
Men en lasagne står i ugnen och Johan kommer nog innanför dörren om ca 10 minuter.

Idag har jag haft Maria här en liten stund, skönt att bara sitta och prata bort en stund av dagen:)

För ett tag sedan blev Johan och jag lite fundersamma..
Vi hittade denna i butik:



Tänkte att den är nog ny, men samtidigt tyckte jag att jag kände igen den och det står ju inte nyhet på den eller så...
God var den och inte lika söt som annan läsk..
Satte mig sedan och googlade på den där läsken och insåg att den har funnits förrut men att de då tog bort den och nu är den åter här.
Ska man inte klaga på, för den är otroligt god:)

Idag börjar Robinsson, ska självklart ses, i år är en av Johans (och pappas) arbetskamrater med, så blir ännu roligare på så sätt ju..:)
Dock känns det fel att det ska visas på torsdagar och inte på lördagar som det alltid annars har visats på, har ju annars varot lördagens program att se och då få äta nått gott till... Nu när det är mitt i veckan så kan man ju inte lyxa med sånt ju..Men men, idag blir det väl typ mat lagom till dess, så det får duga det med:)

Händer väl egentligen inte så mkt..
Kom ihåg att läsa HÄR om ni vill läsa om graviditeten...

Kram


Kommentarer
Postat av: ejmis

Den läsken tror jag blir god att blanda en drink av, men det får du vänta med ett tag ;)

2010-10-07 @ 20:15:24
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0