W.T.F

Haha..stal detta från en vän på facebook...

"Every week starts with Monday and Tuesday but afterwords even the calendar says W.T.F"

Idag då...har länge och väl försökt filma skrutten i magen i hopp om att fånga på film när liten sparkar runt.. Men tror den ser rakt igenom magen och h*n slutar så klart lagom tills jag har fram kameran.. Vill inte bli filmad, vill inte att nån ska få känna när jag sparkar..Bara mamma och pappa som duger...
Nåväl..

Annars idag har det inte hänt mycet alls än så länge.. Typ skrivit inköpslista tills ikväll då Johan och jag måste åka och handla efter att han slutat jobba.
Annars är mina dagar mest som de brukar...Låååånga..

Har inte så mycket att uppdatera om tyvärr...
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! ja då blir det sent för er att handla men då är det kanske mindre folk ute. Ha det bra vi ses imorgon. Kram mamma

2010-10-09 @ 16:26:18
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0