Onsdag

Redan onsdag..som vanligt fattar jag inte var tiden tar vägen??
Idag, när jag äntligenh kunde sova en morgon så ringde telefonen klockan 9!! Å samtalet var från en telefonförsäljare!! Tack för den lixom.
Sen kunde inte jag somna om, men hade en extrem huvudvärk.
Bara att gå upp och se glad ut..
Nu har iaf huvudvärken gett med sig så gott som.
Idag kommer det två stycken som kommer och kollar på vår lägenhet och en ringde i förmiddags och kommer imorrn och kollar.
Fick info om att det är fyra som fått erbjudande om vår lägenhet, så en person att ringa återstår, om den personen nu en kommer och kollar, det vet man ju aldrig.
Känns lite sådär att ha in okända människor som ska kolla vår lägenhet, å det är ju inte bara vår lägenhet utan vårt hem.
Nåväl..vi har plockat undan det värsta så de ändå kan se lägenheten, dock får de ju ta att vi är mitt i en flytt, klädkammaren är proppad med kartonger å så där, men de får väl titta in och få ett hum om hur stor den är iaf.

Dagarna rullar annars som vanligt på...Imorrn är det endast 6 veckor kvar tills bebis är beräknad att komma. Allt bara blir tyngre och tyngre..men slutet närmar sig med stormsteg:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Snart framme vid målet!!!! Jippiiii! kram

2010-09-22 @ 13:20:28
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Det är inte alls roligt att behöva ha visning på lägenheten när man bor där. :(

2010-09-22 @ 15:14:39
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0