Trodde på sol

Jag trodde det skulle bli en solig och härlig höstdag..
Det ser inte ut så längre..
När jag vaknade så regnade det, men så helt plötsligt var det klarblå himmel och sol:)
Tror man ju att det ska bli så, men bara nån halvtimme senare så regnade det igen..
Trista väder.

De senaste dagarna har inneburit en massa packande här hemma.. Mest för Johans del då eftersom jag inte riktigt pallar det där med min rygg.
Men man har ju så mkt skräp..Slänger en massa och en massa mer lär det bli.. Vad man samlar på sig under 4½ år...
Vi kan iaf nu höra ett litet ekande i alla rum utan köket, där vi inte börjat göra något än.. Bort med lite tavlor och dyl. så ekar det på en gång.
Längtar iaf till flytten nu...eller kanske inte just själva flytten, den är ju ganska så jobbig, men längtar tills vi är inflyttade i vår nya lägenhet och kommit iårdning lite.
Får väl se lite när flytten blir av sen, beror ju på vår skrutt i magen:)
Det är endast 7 veckor kvar nu till beräknad förlossning, men om 5 veckor är bebis egentligen färdigutvecklad och är så välkommen:) Väntar helst inte så länge som 9 veckor, men man vet ju aldrig... Bebis kommer ju när h*n är redo:)

Denna lägenheten ligger nu ute på vår hyresvärds hemsida och jag gissar på att det nästa vecka kommer börja ringa folk som vill komma och titta på den..
Tycker det känns lite sådär att ha in okända människor som ska kolla på lägenheten, men man har ju skyldighet att visa upp den, så det är ju bara att göra det och se glad ut.
Om det nu kommer nån... Det är inte ett så populärt område att bo på och många lägenheter står tomma... Men det kan ju lika gärna komma 5 st som vill kolla.. Får vara berädd på det och hålla lägenheten någorlunda städad:)

Annars händer det inte så mkt, Johan jobbar mest hela tiden och jag försöker få dagarna att gå..

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hur mår du, magen måste vara jättetung nu! Saknar dig vi måste träffas snart! Massor med kramar!

2010-09-17 @ 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0