Trött...

Jag har de två sista dagarna nu sovit en massa, men inte har det hjälpt mot de nätterna innan då jag knappt sov något... Känner mig halv död hela tiden..

Söndag igen då...veckorna går fort, helgerna ännu fortare... Johan har egentligen ledigt helg denna, men de ringde idag och var i stort behov av personal och eftersom Johan är skyldig dom en dag att jobba så fick han snällt ställa upp. Dock fick han ett toppenpass mellan ca 8:45-13:20. Så ska väl inte klagas allt för mycket på det:)
Sen känns det ju lite sådär att han fick hoppa in just idag när det är helg, då han sen ändå jobbar 2 helger i rad..Men men...Vi har ju hela eftermiddagen tillsammans sen iaf.

Igår var vi iväg till mamma och pappa under eftermiddagen, då pappa ville ha hjälp av Johan att klippa häcken.
Så vi fick mat å lite fika å sånt där oxå:) Å så "klippte" mamma Johan oxå...Vore kanske mer rätt att säga att hon rakade av honom håret.

Börjar bli lite trött på att vara förkyld nu... Har hållt i sig i över en vecka nu. :(
Men å andra sidan så är ju var och varannan förkylda just nu, så varför inte jag? Får säkert stå ut ännu en vecka med stora högar papper omkring mig.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0