Lördagskväll

Idag har det varit strålande väder.
Förmiddagen gjordes inte så mkt, umgicks hela familjen lite innan det var dax för Johan att åka och jobba.
Eftermiddagen den försvann ganska fort den med. Ludvig sov läänge på eftermiddagen och jag passade på att cykla lite och sen passa på att slöa och bara ha det lugnt och skönt.
När Ludvig vaknade gav vi oss ut på en liten promenad innan det var dax för honom att äta gröt.
Strax innan 17 var jag sååå uttråkad och hade ont i huvet, så tog en lite promenad igen, fast en kort en, för Ludvig fick inte somna då, sover han efter 16 är det svårt att få honom i säng sen på kvällen.
Kom in efter en  20 minuters promenad och sen har vi myst och busat tills lilleman var hur trött som helst vid 18:30. Bara till att ta på pyjamasen och byta blöja och allt. Å så mat som lillkillen så klart somnade mitt i... Nåja, somnade sen i sin säng ganska fort och jag påbörjade bullbak. Just nu jäser de sin första omgång. Lär väl bli ganska sent innan alla bullar är klara och ligger i frysen, men vad gör väl det :) Bara försöka att inte somna...haha...är allt lite trött egentligen, men det får gå ändå :)



Sötaste lilla killen sitter och tittar på ett youtube klipp, då blir man glad :)
Nu skulle jag tro att det snart är dax att baka ut bullarna :)
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0