Omställningsbesvär

De vanligaste omställningsbesvären är:

  • trötthet - orkeslöshet
  • svettas
  • svårt att tänka
  • dålig andedräkt
  • metallsmak i munnen
  • huvudvärk
  • hjärtklappning
  • förstoppning
  • kramper i benen

 Ja, det är ju ingen dans på rosor att vänja av kroppen från kolhydrater..
För mig finns det några punkter som stämmer.
Jag är trött så jag vet inte vad, dålig andedräkt kom redan igår å det smakar verkligen blä i munnen. Ont i huvet å hjärtklappning. Å så sura uppstötningar då..
Det är jobbigt..Men om några dagar lär det börja bli bättre..hoppas på det iaf.
Imorrn är iaf Johan ledig, 3:e dagen har jag hört ska vara den värsta, kan ju vara skönt att vi båda är hemma då.
Jag är såååå extremt godissugen, eller kladdkakesugen..jag vill ha sött!! Men jag vill ju samtidigt bli av med en massa kilon och då funkar det inte att äta onyttigt, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0