ARG!!

Lösenordet har läckt ut!!
Jag satte lösenord eftersom jag vill ha koll på vilka som läser. Jag vill inte längre ha en massa okända som läser här, jag vill veta vilka ni är.
Man kan tydligen inte få ha en blogg där man kan få vara lite mer personlig.
Jag har inget emot att folk läser bloggen, jag behöver inte känna alla osv. Men jag vill veta vilka som läser.
Det var därför jag gav alla en chans innan jag satte lösenordet att säga vilka ni är för att få lösen. Just därför vet jag ju hur många jag gett ut lösen till och när besöksstatiken ökar mer än till de som jag gett lösen till, när antalet dessutom ökat med 50% mot vad jag gett ut till. Då blir jag både arg och besviken!!
Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra nu. Om jag ska låsa bloggen helt och bara ge lösen till mina allra närmsta, som jag garanterat vet att jag kan lita på. Eller om jag ska ge alla en ny chans, eller om jag ska ta bort lösenordet eftersom det ändå inte respekteras.

Så tråkigt när man inte kan lita på folk!!!


Kommentarer
Postat av: madeleine

ja då blir man ruskigt arg...

fråga runt dom du har gett och se om det är någon som gett till någon annan.



du vet i alla fall att jag gett till min svärmor med ditt tillstånd. kram på dig snuttan

2011-02-20 @ 15:28:54
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tråkigt, ja har bara sagt t Anders såklart å så läser ja ju från jobbet. Så ja läser ju från 2 olika datorer, kanske kan d va så att även Anders gör d, vet inte..

Kramkram

2011-02-20 @ 19:47:10
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, jag läser från hemmet,jobbet och mobilen om det kan ha med saken att göra..kramar på dig!

2011-02-21 @ 12:08:03
Postat av: Terese

Förstår om det blir arg och besviken för du vill ha en personlig blogg och ger folk chansen att få lösenord om dom vill men ädå läcker det sen ut.

Förstår om du är besviken.

Jag har inte gett ut varken användarnamn eller lösenord till någon i vart fall.

Kram

2011-02-21 @ 12:48:21
Postat av: Anders

Trist, men Anders läser bara från "hemdatorn" iaf.. Kramar

2011-02-21 @ 18:32:29
Postat av: Susanne

Förstår att du blir arg men jag har inte gett ut lösenorden iallafall mig kan du lite på. Blir det nytt lösenord så hör av dig. Kram mamma

2011-02-21 @ 19:04:17
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0