Regnig lördag

Tråkväder... Regn!! fast å andra sidan, hellre regn än snö. Även om de nu sagt att det skulle vara SOL idag...
Mamma och pappar var förbi en liten stund nu på eftermiddagen.
Under förmiddagen satte jag upp lite nya gardiner i sovrummet och i lillkillens rum. I hans rum sitter bara tillfälliga gardiner dock.
Ska tapetseras om hos honom sen och så ska min mamma sy gardiner åt honom med nalle puh tyg som vi köpt.
Men några gardiner måste det ju sitta uppe så länge iaf :)

Johan slutar på 20 minuter och är väl hemma om 40 kanske. Lilleman ligger och sover, men vaknar nog snart för mat.
Jag passar på att sitta en liten stund, även fast jag egentligen borde sätta mig på träningscykeln.. Gjorde ett försök förrut, fick cykla 2 minuter innan lilleman vaknade..Haha...inte mkt att hurra för..:)

Ska bli skönt att Johan är ledig 2 dagar nu, även om vi har en del att göra. Ska även hälsa på svärmor, om hon orkar. Hon är ganska trött och sover mkt, skulle tro att det beror mkt på morfinet hon får. Men vi skulle höra av oss imorrn så får vi se. Annars får vi hoppas på måndag.

Har även sagt att vi MÅSTE börja få ordning på extrarummet och klädkammaren, och gärna lite bättre ordnig på tvättstugan oxå... Trots att vi rensade en massa när vi flyttade och trots att vi har en mycket större lägenhet så har vi ändå så mkt skit att vi inte vet vart vi ska göra av allt... Hur är det ens möjligt??
Nåväl, sysselsatta kan vi ju alltid hålla oss iaf..:)

Nehe, låter som lillemannen börjar vakna, så ska väl göra iårdning en flarra ersättning åt honom och gå upp.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0