Ännu sämre

De dåliga beskeden blir bara värre och värre.
Först få reda på att svärmor aldrig mer kommer att kunna äta annat än flytande föda.
Sen ytterligare ett hemskt besked. Cancen  sitter i hela magsäcken. Det finns inget att göra. Cellgifter kan göra förloppet lite långsammare, men inte mer än så.
Läkarna kan ju så klart inte säga hur långt hon har kvar, men det handlar inte om år hade de tydligen sagt. Väldig aggresiv cancer har hon.
Johan gick hem från jobbet idag, han orka inte, å ärligt talat skulle inte jag heller orka det.
Det är så orättvist. Finns ingen som förtjänar detta.
Allt känns väldigt tungt just nu.


Kommentarer
Postat av: Terese

Fy så hemskt sjukdom!

Så fruktansvört att resten av sitt liv måste äta flytande föda och veta att man inget mer kan göra.

Jag finner inte ord för denna hemska sjukdom som drabbat din mans mamma.

Först maddes pappa och nu er jag blir så trött för cancer är idag en folksjudom som är hemsk.

Förstår att Johan gick hem från jobbet det hade jag gjort också.

Sänder kramar till er

2011-01-27 @ 22:52:40
Postat av: ejmis

Fy ett sånt jobbigt besked...kram!!

2011-01-28 @ 23:02:00
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0