Är så trött på allt

Vi kan skratta, vi kan le och ha roligt, men tankarna finns hela tiden hos min kära svärmor.
Hur denna skitsjukdom kan trycka ner en människa till botten som annars är så glad.
Igår när vi var och hälsade på hade hon ingen bra dag alls. Hemma under dagen och fick besök av mer eller mindre hela släkten. Men med smärtor som gjorde att hon inte alls orkade och fick åka upp till sjukhuset flera timmar innan det var tänkt.
Jobbigt att inte själv kunna ta något smärtstillande eftersom hon inte kan ta några tabletter.
Lider så med henne. ♥

Å så allt annat som händer runt omkring.
Har en oro för mamma, hoppas verkligen inte att det ska vara något för henne oxå ♥

Å så en massa annat..
Snälla, lite positiva besked nån gång skulle inte skada!!

Jag har bestämt mig för att lösenords skydda denna bloggen.
Hojta om ni vill ha användarnamn och lösen, sätter lösenordet om en vecka. Känner att jag vill ha koll på vilka som läser då det säkert kommer att bli mer personligt i bloggen. Men hojta till som sagt.

Kramar


Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag läser gärna om jag får.

Styrkekram!

2011-01-30 @ 13:21:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lindis

åh va ja hatar den där jäkla skit sjukdomen. usch... hatar den sen den tog min farfar fy fan!!!!. o ja vill såklart fortsätta läsa din blogg...

2011-01-30 @ 14:05:06
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Susanne

Ja tack lösen vill jag ha! Hoppas vekligen att jag inte ska ha något skit men vill gärna bli av med mina smärtor och spring på toan. Kram

2011-01-30 @ 20:36:49
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Emma Nilsson

Hej Annica=)Hoppas allr är bra med din lilla familj!Ville bara säga att jag gärna vill fortsätta att läsa din blogg=)



Kramar Emma

2011-01-30 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0