Lördag

Lördag förmiddag..
Johan är iväg och jobbar, lilleman sover..Jag borde göra en massa unbded tiden, men jag orkar inte..
Påbörjade att plocka lite, men fastnade här istället.. :)
Har ett berg med både tvätt och strykning...en maskin är inslängd i maskinen iaf.. men strykningen väntar jag lite med...Kan ju ta den nästa gång lilleman sover..eller nått sånt..:)
Igår tog vi bussen hem till mamma och pappa på eftermiddagen, skönt att slippa sitta ensam och så komma ut på en promenad med sällskap, så trist att gå ensam ju..
Har egentligen inte så mkt att skriva..ville väl mest bara att det skulle finnas en ny uppdatering här..haha..blir ju inte allt för ofta jag skriver på denna bloggen..
Uppdaterar ju DENNA lite mer..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0