Lösen

Skickar lösen till er som vill ha då jag byter sen, blir väl till nästa helg så jag ger folk chansen att hojta till :)
Jag vill ju mest ha koll på vilka som läser.
Vet att man tappar en massa läsare av att lösenordsskydda bloggen, men det gör mig inget, jag skriver mest för att skriva av mig. Sen om det finns några som läser skadar ju aldrig ;)

Hade tänkt att baka lite här.. Men svårt när man inga ägg har.. *suck*

Lilleman ligger och sover efter en jobbig natt.
Han har sån hosta min lilla kille. Vaknar och hostar ett tag och skriker sen efter oss, så måste man upp och smeka lite på pannan så somnar han om. Men när detta sker 20 gånger på en natt så blir det ju väldigt avbruten sömn både för honom och för oss.
Spydde upp en stor mängd av maten gjorde han oxå. Tur han har lite att ta av när det blir så här. Men inget roligt ändå. Mammas lilla älskling ♥

Mulet och tråkigt väder idag, men inte så kallt, så en promenad ska vi nog ta oss ut på. Skulle egentligen behöva ta oss till ikea oxå... Men vi får se lite hur pigg Ludvig är sen när han vaknar.

Igår lämnade vi Ludvig hos sin mormor och morfar och hade hela eftermiddagen för oss själva.
Det blev bio, subway och lite shopping på stan. Till lillkillen så klart...haha..finns ju så mycket söta kläder att man inte kan låta bli... Är det dessutom rea på sakerna så blir de ju inte så dyra heller :) Gillas.
Det var iaf skönt att få umgås bara vi två några timmar och skönt att slippa tänka på allt elände som är nu.

Hade tänkt vi skulle hälsa på svärmor idag eller imorrn, men vi får väl se hur det blir med lillkillen först, vill ju inte komma och smitta henne med förkylningar.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag vill ha lösen sen

2011-01-31 @ 19:09:09
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Stackars lilleman! Han måste krya på sig inte roligt med hosta. Kram Ludvig från mig. Kram

2011-02-01 @ 06:27:46
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0