Så trött

Jag är så trött på att aldrig få må riktigt bra..
Förkyld som vanligt..
Näsan rinner å nyser som fasen stundtals..
Hatar verkligen vintern..är alltid sjuk då känns det som...Imunförsvaret måste ligga i botten just nu...ändå är jag ju inte ute bland folk så värst mkt... Men Johan bär kanske hem på en massa virus som jag drar på mig..

Stanken försvann sen förresten.. Misstänker att det bara var från diskmaskinen stanken kom..
Inte riktigt vant oss vid den än, å den hade stått öppen lite grann med odiskad disk.. Skönt att stanken försvann iaf...för det luktade verkligen ILLA!!

Idag händer som vanligt inget speciellt... blir en lugn dag framför tv:n och med en del bus med lilleman... Han har än så länge varit på ganska bra humör, så skönt :)
han sover just nu, men lär vakna snart, så ska väl ta och pumpa ut lite mat åt honom så vi slipper en döhungrig liten kille..:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0