Lugn och ro

Ser att ni är några som går in här på bloggen trots att jag inte uppdaterar.. :) Kanske är så att jag får börja skriva här igen? Hålla båda bloggarna vid liv? Fast vet aldrig hur länge jag orkar..
Vet dock inte hur jag ska lägga upp den här bloggen, den andra är ju inte riktigt bara om Ludvig längre som tanken var från början.. Så ska jag skriva om livet även här så blir det ju lätt två bloggar där det står i princip samma saker...
Kanske skulle göra om denna till nån slags bak och matblogg? Lär väl kanske inte komma upp jätte många recept då vi mest lagar vanlig tråkig mat..haha.. Å baka det hinns ju inte med så ofta..hum.. Kanske inte var nån bra idé? Har ni nån inriktning ni vill jag ska blogga om? Annars förmodar jag att det får bli mat och bak och så kommer det upp inlägg nån gång ibland.. Lär väl bli mer uppdaterat än vad det blivit nu sista tiden iaf..

Just nu sitter jag iaf och har det luuugnt... Ludvig somnade tidigt idag på förmiddagen, så blir det när man får för sig att vakna redan vid 05:30...:)
Johan han jobbar och jag passar på att få sitta vid datorn och bara slöa... Lite potatis på kokning och så där, men ändå, lugn och ro innan Ludvig vaknar igen och är full av bus :)


Kommentarer
Postat av: Annica

anonym: stå för vem du är istället för att vara en jävla mes på internet!!

2011-07-27 @ 20:25:16
URL: http://hostbebebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0