Är ilsken

Jag är så trött att jag vet inte vad..
Ludvig vaknade vid 5:30 och skulle ha mat, men somnade sen om redan vid 6. Klockan sattes på 7:30, så man iaf skulle kunna sova en stund till. HAHAHA!! Johan har sovit iaf! Men han har varit proffs på att inte låta mig få en blund genom att snarka som fasen.
När klockan ringde hade jag sovit MAX 5 minuter. Så tyckte att klockan kunde få bli 8 innan jag gick upp. Men kvart i 8 givk jag upp och var fly förbannad.
Blir tokig när jag inte får sova pga snarkningar!!
Nu kom dessutom Johan upp..kunde han inte gått upp lite tidigare då da så även jag kunde fått sova ngt?? ÅHH!!
Så, God morgon?? Ne knappast. Att jag reagerar extra starkt är nog även för att jag har den där skiten som kommer en gång i månaden.. Jag är inte att leka med då..
Vore det att Ludvig var uppe och inte ville sova mer vore det helt ok, men att inte få sova för att Johan MÅSTE snarka gör mig galen.

Nu ska det fixas lite tårta å så där. Även pajer ska tas upp från frysen som jag gjorde klara i fredags.
Ska väl försöka lugna ner mig lite oxå kanske..
Kram


Kommentarer
Postat av: Terese

Min sambo säger jag inte heller är att leka med då mitt humör under mens är inget skoj alls och tåldamodet är kort.

2011-03-06 @ 12:21:17
Postat av: Sandra

Ne d e inget kul alls, dock känns d ju som att om d e någon gång som han ska åka iväg så e d väl just dom här dagarna när jag jobbar som mest..Men d känns ändå inget kul, för jag blir ju så ensam. Tur att jag har Dennis på jobbet som jag jobbar med på helgerna nu, han lovar alltid upp en.Men på natten när man e själv och ska försöka sova så e man verkligen ensam..

Vet ju att du oxå får d såhär me Johan tider, tur för dig att du iaf har Ludvig nu :)

Men som sagt, sånt här funkar ju ett tag, det är ju inte hela livet. Men d e väl därför semestrarna e så härliga, då får man ses heeela tiden. Så just nu längtar man t London, 6 hela dagar tillsammans :)

Kramar

2011-03-10 @ 14:33:53
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0