Fredags kväll

Fredagskväll och jag sitter här ensam. Johan jobbar.. Min tanke har varit att sitta uppe tills han kommer hem..men det är typ 2 timmar kvar tills han kommer, å jag är jätte trött redan nu.. Lär nog sova när han kommer hem :)
Lillkillen somnade vid halv 9..Blir så trist att bara sitta ensam och typ glo..datorn och tv:n är bra sysselsättning... Men jag har inte riktigt ro att kolla på tv:n och datorn börjar jag trötta på nu.. Har kollat allt jag brukar och mer därtill.
Lite extra sömn vore kanske inte helt fel.. Inte ofta jag kommer i säng innan 23 nu för tiden..

Vet att det blir väldigt dålig uppdatering på bloggen, men det händer i ärlighetens namn inte så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0