SNÖ!?

Ok, det är den 3:e Maj...å det snöar!!
Bara några enstaka små flingor, men ändå...hade detta kommit i april känns det mer ok, men inte nu.. Aja, lär ju inte bli något som lägger sig iaf, men tyvärr är det ju ganska kallt oxå.. De säger iaf att värmen kommer åter till helgen, så håller tummarna för det.
Idag är ingen bra dag... Trött som attan, ont i huvet, ont i magen.. Jag vill bara lägga mig under täcket och SOVA, kanske vakna lite ibland och läsa lite, men fortfarande ligga kvar under varma mysiga täcket... Men det går ju inte, Johan åker snart och jobbar å jag måste ju ta hand om lillprinsen :) Får passa på att vila när han sover sen.
Promenaden idag tror jag faktiskt att jag kommer att hoppa över...VVV lixom (Våga Vägra Vinter) :)

Som ni vet så blir ju denna bloggen inte så mkt uppdaterad... anledningen är väl för att det inte händer så mkt som inte har med Ludvig att göra.. Egentligen känns det lite för mycket att hålla igång 2 bloggar oxå, men har samtidigt så otroligt svårt att göra mig av med denna och försäker ju därför skriva nått inlägg nån gång ibland..
Vill ju helst inte heller skriva samma saker i de båda bloggarna, även om det nog bli lite samma ibland ändå. Vet ju att det är flera av er som läser båda bloggarna.
För er som inte vet så finns den andra bloggen HÄR den uppdateras oftare, försöker iaf att få till ett inlägg om dagen, men undantag för vissa dagar då tiden inte finns så klart. Ibland kan det till och med bli flera inlägg på en dag, men inte så ofta.

Johan håller just nu på och söver Ludvig, undrar om jag skulle passa på att sova? Eller ska jag vara social och umgås med Johan innan han ska iväg och jobba? Hum...:)
Hoppas ni får en bra dag!
Kramar



I sommar blir det Danmark som vanligt, som jag längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0