Glömde igår

Igår var det ju vägdag igen.
Missade blogga om det, missade kanske för att jag inte hade nått roligt resultat. Vågen stod still, på samma som förra veckan..fast som jag skrivit tidigare så vet jag ju inte egentligen, då vi bara ser hela kilon, kan ju lixom gått ner 0,3 utan att jag ser det.. Skit samma..För Johan var det som vanligt ett toppen resultat. -2 kilo IGEN!! fattar inte hur han kan minska så i vikt. Haha, han får dra åt bältet hårdare och hårdare i byxorna och vissa tröjor som han nyss köpt är allt för stora för att han ska kunna ha dom.
Själv har jag ju redan innan gått i stora slappa kläder, så jag märker inte samma sak på kläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0