2 veckor med LCHF

Vägdag idag...Var väl inte riktigt lika roligt som förra veckan.
För min del syns det inget! på vågen.. Har ju som sagt ingen digital våg, så det kan ju handla om några hekton, men inget som jag som sagt vet något om. 1 cm om magen hade iaf försvunnit, så får vara tacksam för det iaf. Å så får man hoppas att nästa veckas vägning blir bättre.
För Johans del blev det 1 kilo minus, så det är ju bra iaf :)
Fast kan ju inte annat säga att jag är lite avis..han har ju nu gått ner 7 kilo på 2 veckor. Vi tycker det är synd vi inte mätte honom över bröstet, för där sysn det att han gått ner..

Aja, det är bara att fortsätta, finns ju alltid risk att man stannar upp när kroppen protesterar lite mot förändringen, nästa vecka ser ju kanske helt annorlunda ut. Tyvärr sitter det ju i psyket att jag lika gärna kan skita i allt..Men får tänka på de 6 cm som försvunnit om magen och de faktiska 3 kilona som är borta. Det har ju trots allt bara gått 2 veckor än.


Kommentarer
Postat av: Rebecka-mamma till amelia

Du äter inte för lite fett då? Då kan de ju oxå stanna. Men kämpa på, du klarar det!

2011-09-13 @ 16:20:31
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com
Postat av: Maria

6cm runt magen är ju toppen!!! håll ut gumman det kommer att visa resultat!

2011-09-14 @ 08:50:07
Postat av: Svorskan

Dr. Annika Dahlqvist har ett eget inlägg om "Svårt att gå ner i vikt LCHF". Ifall du känner att du vill läsa på lite mer..:



http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/?anchor=sv%C3%A5rt_att_g%C3%A5_ner_i



Kanske det finns tips som hjälper dig där, men annars tror jag det handlar om tålamod.

2011-09-17 @ 20:29:48
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0