Helt ok tror jag

Satte mig och kollade lite hur mitt intag av fett, proteiner och kolyhydrater ser ut en vanlig dag.
Gjorde kollen för igår.



Kanske att jag kunde få in lite mer proteiner, vilket då får bli på bekostnad av fettet. Kolhydraterna gör ju inget om de är låga :) Även fast jag kan tillåta mig att äta lite mer så klart. Upp till 5% är helt ok.
Har varit lite orolig för kaloriintaget med allt fett man äter, men 1566 kcal på en hel dag är absolut bra. Nästan lite lågt egentligen, men vissa dagar blir det säkert lite högre och vissa dagar kanske lite lägre. Så länge jag går ner i vikt så känns det som jag gör rätt iaf. Men skönt att få det i siffror så ser man ju ännu tydligare att det blir rätt :)

Johan hade föresten oxå minskat med 1 kilo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0