Jag tar tillbaka

Jag får nog ta tillbaka en del av det jag skrev i förra inlägget...
Man äter ju alltid av en anledning, jag har absolut inte bara ätit för att jag är hungrig innan. Det inser jag bara mer och mer. Ätit godis, chips, choklad å allt möjligt när jag tex. varit glad, för då känns det lixom ännu bättre, när jag är ledsen, då är det ju en tröst, när jag är trött, för att hålla mig vaken, när något bra hänt, för att fira osv. Det mesta av det där går att slå bort.
Men idag har det varit riktigt svårt. Har enormt ont i ryggen, så där så jag helst bara vill lägga mig ner och stortjuta i flera timmar.
Var iväg och handlade, å herre gu vad svårt det var!!
Gick först förbi chips..
Sen en gigantisk påse Gott och Blandat..
En massa fikabröd..
Å lösgodis... Å det luktar ju sååååå gott..
Å så lite mer chips..
Å så vid kassorna en massa godis i vanlig ordning..
Idag var det svårare än någonsin, men kom tack och lov ut ur butiken utan nått skit :)
Men jag håller fortfarande på att gå åt av sug. Jag bara vill, vill, vill ha en massa godis.
Men jag vet så väl att det inte är värt det, så låter bli.
Ser fram emot maten ikväll istället, snizel och beasås, å så blir det nog ett halvt glas vin oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0